tisdag 12 april 2011

Varm oboy

Neo har sovit hos sin mormor,morfar och morbror inatt.  Jag vaknade vid 6.00 av en pojkvän som gjorde frukost, min blåsa höll på att spricka så jag räddade den genom att gå på toa. Somnade sedan om när pojkvännen gått till work, sov till halv 10 - sköööönt!

Nu har jag precis ätit macka och druckit en kopp varm oboy!
Så gott, blivit lite halvt beroende av det nu, haha blev det under graviditeten med Neo runt denna vecka också om jag inte har fel för mig :p

I helgen var vi hos mormor och morfar för att Simon hjälper dom med en altan, så blir att vi är ute hela dagarna på helgerna, skönt som bara den alltså! :) Neo bara älskar det! 

Tänker inte lägga ut fler bilder på oss här nu, varken på mej, simon, neo eller magen. 
Var en person som komenterade igår om att jag skulle fixa blogg.se igen och så kunde han designa den, scary! Simon tyckte inte om att han hade skickat, en liten kille var det, menar, om jag har denna bloggen så låt mig ha det! Så kommer bara skriva om mina/våra dagar nu!

Nu ska jag kila igen. Ha det nice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar