tisdag 12 april 2011

Klumpig eller vad?

Hämtat Neo från dagis, allt hade gått bra och dom var ute och lekte i regnet, en super glad kille sprang fram till mig och jag blev helt överlycklig :) När vi kom hem så fick han mat och sedan somnade han gott framför Emil i Lönneberga, som jag dock stängt av nu när han somnat, tycker inte den ska stå på och störa honom när han sover så gott.

Jag skulle vara duktig och städa när lillkillen somna, jovisst.. tog disken och allt började bra, sedan skulle jag skura under vår espresso-maskin och då vred jag den lite så jag skulle komma till under och torka men då rinner allt jäkla vatten (ursäkta språket) ut och mitt kök blir vattenfyllt, efter 5 handdukar så var vattnet borta och jag skulle bara ta lite under micron så den inte var blöt undertill och självklaaaart.. då på nåt vänster så åker en ljuslykla i glas ner och krossas sönder, glas över halva köket.. jag svor för mig själv och undra varför jag gav mig på att städa, så tillslut fixade jag till allting och satte igång diskmaskinen, nu är köket kliniskt och jag är glad! haha, ger det jobbet till Simon nästa gång, jag är nogfan klumpigare än klumpigast idag!?

P-e-a-c-e !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar