måndag 11 april 2011

Mina hjärtan - Mitt allt


Finns inget jag älskar eller värderar mer än er två!
Kämpar ibland för att stå på benen och klara allt som ska klaras, men det är för er skull, och jag älskar det, jag bara älskar att vara mamma, mamma till er < 3

16 Juni 2008 - Plus!
En liten Neo hade blivit till och växte i mammas mage, vår lycka var/är obeskrivlig!
En bra graviditet, dock mycket spy och fula ord från folk, men vi tog oss igenom det och vår gosse kom till världen, aldrig kännt sån lycka förut. När du kom upp på mitt bröst visste jag att vi vunnit, vunnit över alla som kolla snett, sa fula ord och ville oss illa! Äntligen - 21 Februari 2009, Vi älskar dig!

5 Oktober 2010 - Plus igen!
Och jag satt där själv och stirrade på testet, i minuter..
så otroligt glad! Jag sa till Neo att han ska få en lillebror.
Allt var bra, men i vecka 7 kom en blödning och jag trodde vi hade förlorat..
Men icke! på akuten gjordes ett ultraljud där dom såg hjärtat på en liten bebis slå.
Den 11 Januari var det rutin ultraljud och mitt hjärta slog i x miljarder, rädd för allt.
Men, en frisk flicka kunde dom se på skärmen, lyckligare kunde vi inte bli alltså!
Så vi fick berätta för Neo att det är en lillasyster vi väntar på :)
Även dig älskar vi, precis lika mycket som din storebror!

Mamma älskar er, fina kidz. < 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar