onsdag 13 april 2011

Spjälsängs-projektet är igång / vecka 30 - hjärta!!

Ja, mitt spjälsängs-projekt är i full gång.
Imorse tog jag bilen och körde till affären för att köpa sandpapper och började slipa på sängen, phuuu.. det var jobbigare än jag trodde, haha. Jag orkade slipa 5 pinnar och har 11 kvar på den ena säng-kanten. Men jag blir snurrig och mår illa när jag står upp länge, så jag tar det i min egen takt och det ska nog bli fint när jag är färdig :)



Imorse lämnade jag Neo på dagis också, en glad kille gav mamma en puss på munnen till och med :O haha sötnos! sen sprang han glatt in till dom andra barnen och vinkade på mig :) blir så glad när han trivs och är glad!

Just nu sitter jag hemma hos mina föräldrar, dock så jobbar dom och bror går i skolan, men jag håller på med spjälsängen ute i deras garage för vi har inte så stor plats, och i kylen hittade jag ett fat med chokladbollar som mamma gjorde igår (mums, ja äter upp dom...)

Min mobil börjar få lite knäpp, stänger av sig ibland och blir helt svart/vit eller nåt konstigt på skärmen och imorse lät den jätte konstigt, den kanske har gjort sitt? det är också den typ äldsta Nokian som finns hahah, så kanske inte så konsigt ;)

Idag går jag och bebisen in i vecka 30, känns som denna graviditeten har gått jätte fort, och nu känns det inte långt kvar alltså, längtar efter dig bebis (v) ´-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar