torsdag 7 april 2011

The new blog

Nu har jag gjort en ny blogg, fråga mig inte varför men kul att testa blogspot.com igen tyckte jag iallafall.

Jag håller Neo hemma från dagis pga att där går maginfluensan på hans avdelning och jag är verkligen livrädd för att få det igen speciellt nu när jag är gravid och gått 29+1 veckor, rädd att förlossningen kan starta om jag får det, är det vanligt eller?

Jag och Neo ska snart ut och han ska få cykla lite på sin cykel, jag är faktiskt jätte rädd om jag ska vara ärlig.. att gå ut med Neo själv, för jag får inte springa med min mage och Neo drar ju lätt iväg från mig så jag knappt hittar honom och han total-vägrar att gå in när jag säger att vi ska typ in och äta middag osv.. så får hoppas han lyder någolunda nu! För kan ju inte hålla han inne i hela dagarna, vi måste ju ha frisk luft och vara ute och leka!

Vi har även en ande som bor hos oss, eller vad man ska kalla det?
Tänker berätta lite mer om det sen, beror på om ni vill höra, för vill inte göra mig "dumförklarad" för det finns ju dom som inte tror på det och kanske tror både jag, simon och Neo är helt väck, vilket vi inte är!

Fick en bild på lilltjejen på ultraljudet i måndags, om ni vill så kan jag lägga in den med?
Även tagit nya magbilder så hojta till om ni vill checka dom också!

Ni får ha det så bra!
Puss&Kram!

1 kommentar: